tisdag 27 september 2011

PMS

Det verkar som att det finns hopp...piller emot PMS. Det vore ju fantastiskt. Iaf för min familj så dom slipper en PMShäxa en gång i månaden.
Jag är verkligen hemsk. Hela mitt liv vänds upp och ner i ett par dagar. Ingenting är bra , jag är sur, arg och tycker synd om mig själv. Men faktum är att jag mår verkligen dåligt.
Vore ju maaugiskt om man kunde slippa det där eländet. Fattar inte varför vi kvinnor ska behöva dras med det. Vi får fan dras med ALLT!
Vad har män som är jobbigt? Skägg?

Efter att ha varit på clubkväll på Make up store så kom jag hem till kaffe och nygjord äppelpaj. Finaste ungdomarna, Patric och Tilda, hade fixat det.
Bästa!
Min minsta älskling sover gott men hostar en hel del. Känns som att det kommer bli en vaken natt så jag får nog snart hoppa i säng så man får lite sömn.

Natti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar