torsdag 30 juli 2009

Vaccinerad...

...och redo för Thailand!
Idag var vi iväg och tog spruta. Gissa om min son ( som är spruträdd ) blev glad när han inte behövde ta nå´n spruta. Han har tagit 2 ggr. En gång när han var med sin pappa i Thailand och så en gång med oss...så han slapp denna gången ;)
Efter sjukhusbesöket stack jag Emma och min syrra Lina in till stan. Åt frukost på Café Nilsson och sen så gick vi lite i butiker. Jag köpte en klänning som jag är såååå nöjd med.
Den satt riktigt bra och det var bara storlek 36. Fanns bara en klänning kvar och jag tänkte först inte ens prova den bara för att det var en 36a men jag tänkte tillslut att jag skulle försöka "klämma " mig i den och jag blev förvånad. Jag såg riktigt smal ut i den.
Den skulle kosta 169:- men jag fick den för 129:-, det fattades ett skärp i den som jag ändå inte ville ha så jag blev riktigt nöjd med prissänkningen. Gutt med fynd!






Nu softar jag. Emma sover ute i vagnen. Ikväll blir det lite party. Ska med SJ, PJ & våra mammor på Lena & Orup. Nice!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar