söndag 26 juli 2009

3 T

Tomt, tyst och trist. Nu har våra gäster åkte hem. Känns lite tråkigt, men vi träffar dom ju snart igen. Underbar o härlig familj!

Nu softar vi en stund för att snart ta tag i o fixa inför nästa sällskap som kommer ;)
Blir fullt ös här några dagar men det är bara kul. Lär väl vara trött resten av veckan, men det kan det vara värt ...

Är riktigt trött i dag. Hade en hemsk natt. Vaknade vi 02.33 av en smäll och glas som kraschade.
Emma vaknade oxå och blev jätte ledsen och så hörde jag Patric ropa: Mamma, mamma jag har svimmat.
MU fick ta Emma och jag for upp och hjälpte Patric. Han skulle gå på toa men svimmade och ramlade ihop på golvet. Han ramlade på 2 glas som stod på golvet i hans rum.
Jag hjälpte honom i säng, gav honom dricka och försökte torka upp det värsta på golvet av läsken som hade åkt ut.
Jag blev så himla rädd. Det gick bra med Patric, han hade skurit sig lite på ena skinkan men mådde bra.
Han var ju lite dålig i går, ont i magen och illamående. Kunde inte äta och dricka på hela dagen. Så han hade förmodligen fått i sig för lite vätska, reste sig för hastigt och så svimmade han.
Hua, vad läskigt!
Jag kunde inte somna efter det, låg bara o var rädd att han skulle gå upp o svimma igen.

Nu sitter han här i köket med mig och idag mår han bra. Skönt!

Nu är det slut på vilan, nu ska här fixas. Får börja i Patrics rum där det är klibbig cola på hela golvet.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar