onsdag 1 juli 2009

Uppe i ottan

Jaa...idag var jag uppe tidigt. Klockan ringde 06.00. Jisses, det ÄR tidigt! Nästan mitt i natten ju ;)

Hade en körlektion idag på morgonen. Gick super, om jag får säga det själv. Körde inne i stan idag. Var dock inte så mkt folk så risken att köra på nå´n var liten ;)
Gjorde ett testprov men blev underkänd även idag. 55 rätt av 70. Jag suuuuuger! Jag måste verkligen ta tag i att plugga teori. Det kommer vara det som ställer till det för mig i körkortstagandet...den förbaskande teorin.
Men men , det är bara att plugga, plugga och plugga.
Och jag som äääälskar att plugga...NOT! Men som sagt, det här är ju nå´t jag verkligen vill, så det går kanske lättare då!

Nu sover Emma ute i vagnen, sambon plockar iordning i köket efter att först ha serverat mig en god latté och jag latar mig vid datorn. Känns helt rätt! ;)

Vad som händer idag vet jag inte riktigt...Stan? Hemma o städa? Maxi? Slappa? Träffa kusin P? Få besök av PJ?
Jag vet inte alls...det får blir som det blir idag helt enkelt!

Ha en bra dag vänner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar