tisdag 21 juli 2009

I som i Irriterad

Irriterad, arg, uppretad och ilsk som ett bi är jag idag.
Känner hur det kokar i mig. På väg att koka över...explodera...är som en tickande bomb!
7 månader utan en hel natts sömn börjar ge resultat...övertrött!!!
Och då ska tilläggas att jag inte sov en hel natt dom sista 4 månaderna av graviditeten heller, vilket innebär 11månader utan tillräckligt med sömn en hel natt.

Mmm kanske en del tänker, så är det att ha barn. Ja visst, absolut, men man är väl TVÅ om ett barn. Vad jag vet har vi gemensam vårdnad.Vi bor under samma tak, sover i samma säng... Ska det inte vara delat ansvar då?
Emma ammar inte på nätterna längre så varför är det JAG, varför är det just MAMMA som ska gå upp på natten???!!!

Nähe, nu får det vara nog. Protesterar! Jag vill sooooova!

Men inte just nu för nu väntar körskolan och fickparkering! Hoppas dom har bilarna rejält försäkrade ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar