tisdag 7 juli 2009

Sjukstuga...

...har vi här hemma idag.
Vaknade i går morse med en huvudvärk som höll i sig hela dan och jag kände mig allmänt seg. Igår kväll började jag frysa o kände mig lite febrig. Tog en temp och trots att jag hde tagit en panodil en timme innan pga av huvudvärken så låg tempen på 38.2
Kröp ner direkt men vaknade runt midnatt av Emma som givetvis, bara för att man känner sig dåligt, haft en hemsk natt.
Hon har gnällt och böka hela natten och jag har sovit max 4 timmar. Tyckte nu när vi vaknade, jag hade ställt klockan för körlektion som jag tyvärr fick avboka...f*n, f*n, f*n, att Emma kändes varm.
Så jag tog en temp på oss båda och vi har givetvis feber båda två. Segt! Inte undra på att hon varit gnällig inatt. Kanske har haft ont nå´nstans? Nu blev det alvedon för hennes del iaf.
Jag har en enorm huvudvärk idag och är även svullen och har ont i ögonen.
Började ju känna av det här för några dagar sedan då jag trodde jag var hypokondriker för jag hade ont överallt;)

Nu ska vi äta lite frukost. Sen blir det vila hela dagen för oss.
Hm...hur ska det gå. jag som har en hel lista på saker som måste göras här hemma innan vi drar till Malmö på Fredag....suck!

Soffan, ryggläge och bli uppassad av sambon som får sköta markservicen här hemma idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar