måndag 6 juli 2009

Anders trafikskola...

...är den bästa! ( smygreklam för min körskola )
Körningen gick bra även idag. Övade backning, vändning mm Min lärare tycker jag kör lite för fort annars så går det bra.
Sen har vi teorin som hänger som ett tungt grått moln över mig. Måste plugga mer!

Såg en tjej idag som blev upphämtad vid körskolan , hon hade precis klarat sitt körkort. Hon var sååå glad.
Undra om jag kommer få uppleva den glädjen? Är jag ett hopplöst fall eller kommer jag fixa det?
Asså när jag har klarat det så lovar jag att springa naken runt mitt hus. Eller näe...till vems glädje gör jag det? Ingen förmodligen.
Men jag ska iaf bjuda ut personalstyrkan på körskolan på lunch. Det förtjänar dom!
( Hoppas nå´n på körskolan läser min blogg så dom lägger ner lite extra energi på mig hihihi )
Och sen när jag kört tills benen domnat bort på mig så ska jag fira, fira, fira hela natten lång!

"Snälla Gode gud, jag ber inte ofta till dig men kan du skicka ner lite styrka till mig så jag fixar mitt körkort? "

Nu ska vi snart iväg på lunch hos S. Tror det var pizzabullar på menyn. Mums!
S verkar ha läst mina tankar idag om att jag inte alls kände för att laga lunch ;)
Tack tack!

Sänder en tanke till Akiz, vars blogg jag brukar läsa, äntligen har bebben kommit ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar