lördag 4 juli 2009

PMS

Emma o jag äter frukost, pappa MU får sova lite längre idag. Jag ska snart åka o träna. Hm...känner inte för det. Tycker jag är seg i hela kroppen o tung i huvudet. Ont i magen o uppsvälld...o på allmänt kasst humör. Ja, då var det dax igen. PMS!
Tänk att vi kvinnor har blivit betrodda med denna hemska plåga. Men "han där uppe" eller hur vi nu kom till, visste väl att det bara är kvinnan som kan klara av det ;)

Tänker på min vän S som låste in sin son i bilen igår. Hua! Dom fick slå sönder rutan , hade inga extra nycklar hemma. Får rysningar i hela kroppen när jag tänker på det. Lille T hade varit lika glad som alltid o gått obemärkt förbi kaoset men mamma S var väldigt orolig o nervös. Lite chockad tror jag faktiskt. Förstår henne. Men skönt att allt löste sig bra!

Sänder oxå en tanke till en "bloggvän" som haft en låååång och jobbig förlossning och som fortfarande kämpar!

Idag blir det lunch på Öland hos svärmor, sen en lugn kväll med sommarkrysset!

Ha en bra dag mina trogna läsare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar