tisdag 28 juli 2009

Sambon = Kräk

och så lägg till ett s på slutet :)
Och det är inte så lite heller. Har inte kunnat sova inatt , har hört honom vara uppe o kräkas hur många ggr som helst. Iiioouuu!!!

Började igår kväll. Vi satt o softade i soffan och han började känna sig konstig imagen. Ville inte ha nå´n kvällsfika och kände sig småfrusen.
Vid 23 tiden igår skulle han åka o hämta min mams o paps som hade varit på lite kalas och på vägen dit fick han stanna bilen o kräkas...sen har det hållt på hela natten.
Men vad är det som händer?Han är typ ALDRIG sjuk och nu har han åkt på det ena efter det andra. Först halsfluss o jätte sjuk och nu kräkarsjukan! Lider med honom.
Blir ryggläge för honom idag och jag flyr hemmet. Först BVC med Emma sen drar vi in till stan.

Vi skulle ju haft BF ikväll/natt. Vet inte hur vi gör med det. Jag känner ju att jag behöver sova & ännu mer efter den här natten. Men jag får se. Nu är ju MU sjuk så då kan vi ju ändå inte göra nå´t.
Men man behöver ju iof sig inte göra nå´t speciellt bara för att man har b-vakt. Kan ju vara skönt att bara få vara hemma, softa och inte göra nå´nting mer än att vila ut!

Nu ska Emma o jag krypa ner o vila en stund till efter lite frukost, mys o morgonbus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar