söndag 19 juli 2009

Micki

Emma har fått en Micki " Lära-gå-vagn" i 7 månaders present.

Idag mekade pappa MU ihop den ;)






Än så länge kan hon inte använda den att gå med men då kan man ju åka i den istället ;)

Gääääsp! Natten har varit extremt påfrestande. Emma har haft en " jag vill inte sova" natt.
Så idag känner jag mig ganska sliten. Men lika glad är jag för det..lalala....lalala, för idag ska vi hem till mams o paps , dom ska bjuda på mat och så har mamma gjort tårta och jag ska få paket ;)
Kanske är så här man ska göra. Man hoppar över ett stort kalas och så blir man firad i omgångar istället. Lyx ju! ;)

Och sen så borde man ju införa att den som fyller år blir bjuden på kalas o middag istället för att stå med allt själv ...perfekt!
Funderar på en tur till stan. Rea i massa butiker idag...ska jag el ska jag inte? Får se. Vädret lockar inte till mkt just nu.
Klänningen jag har på mig på denna bilden köpte jag i Ullared och den är jag helnöjd med och tycker själv att jag är fin i den. Och jag tycker ytterst sällan att jag är fin i nå´t. Så , som sagt, i Ullared kan man göra fynd och bra köp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar