måndag 6 juli 2009

En helt vanlig Måndag

Vi blev bjudna på lunch hemma hos Sara idag. Så himla gott!
Emma & lille Theo lekte jätte snällt. Men Theo låg inte stilla en sekund. Han rullade runt lite överallt ;) Har man inte lärt sig krypa så måste man ju ta sig fram på nå´t sätt...smart grabb! ;)
Emma är lite mer försiktig och låg mest o tittade på Theo.






När vi kom hem från S så vilade Emma och jag en stund. Sen bar det iväg till mamma som skulle passa Emma medan jag o Lina skulle träna.
Blev helt slut efter träningspasset så när jag väl kom hem har det inte hänt mkt. Har badat o nattat Emma. Pratat lite med min son som har kommit hem från sin Sthlm tripp.
Men han var inte hemma länge. Skulle direkt ut o träffa tjejer.
Han drog ett skämt förut:
Öl innehåller kvinnliga hormoner. När man druckit några kan man varken hålla käft eller köra bil!
Jag skrattade INTE ;)

Nu blir det en lugn kväll framför tvn. Är Prison break ikväll - äntligen!
Imorgon är det körlektion igen, sen vet jag inte om vi ska på F-stadens marknad. Vi får se helt enkelt.

Här är lite bilder från ett av ställen vi tror vi har bestämt oss för. Iaf de första 5 nätterna när vi kommer till Koh Chang. Det här boendet ligger på ett lite lugnare ställe som heter Lonely beach.
Har ett par andra boende på en annan strand som vi vill testa oxå när vi har varit där ett tag. Vi fick ett bra tips av en kusin till mig om boende på White sand beach.
Vi får se hur vi gör när vi väl kommer dit. Men vi vill ha några nätter bokade när vi kommer fram. Så man kan "landa" lite ;)









Magiskt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar