torsdag 9 juli 2009

Fam. Trött

Det är vi det ;)

Var uppe i ottan idag och körde lite bil. Det gick bra med backning och vändning men idag tyckte jag att jag var värdelös på att växla...hm...När jag kom hem åt vi frukost sen gick Emma och jag o la oss för att vila en stund vid ca 9.30 tiden och vi somnade. Och sov...och sov...och sov. Jag vaknade 2 timmar senare helt chockad över hur länge jag hade sovit. Och Emma hade ju sovit över sin lunch!!! Hon vaknade runt 11.45 utvilad, pigg och glad. Nu har vi ätit lite lunch och nu väntar kaffe, glass o jordgubbar.

Emma var så söt förut när hon vandrade runt i huset och upptäckte en kompis, sin spegel bild. Hon var helt betagen . Tittade, skrattade och viftade med händerna ;)






Resten av dagen går till att fixa här hemma och att packa in för vår lilla skåne turné som vi ska ut på imorgon.
Ska ta en paus och sticka iväg o köra ett E-line pass med syrran ikväll bara. Mamma ska passa Emma.

Nä he...nu lockar efterätten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar