söndag 19 juli 2009

Kalas

Idag har vi haft lite kalas för mig hemma hos mams o paps. Mamma hade dagen till ära dukat med finporslinet... ojojoj...det händer bara vid jul annars ;)





Hon hade gjort underbart god mat. Stek, sås, potatis, kokta morötter, broccoli, champinioner och så hennes hemmagjord vinbärsgelé. Magiskt! Emma fick oxå smaka maten. Hon gillade det och gapade stort efter skeden ;)


Paketöppning. Jag fick en laddningsbar stav dammsugare, eller vad man nu kallar det ;) Jiihooo, precis vad jag önskade mig. Fick även ett kuvert med pengar av min bonus farmor & farfar.
Tack så väldigt mycket!


Fick god marängtårta med nötter, jordgubbar o grädde i. Mumsfilibabba.
Vi var en snabbis istan och kollade rean idag. Vi gjorde några fynd.

Jeans shorts och en snygg skjorta ( Psst...i bakgrunden kan man se på tvn det min sambo kollar på heeeeela tiden. Golf, golf, golf ) Shortsen 199 kr och skjortan 149 kr


Slips och även en vit skjorta, till bröllopet vi ska på i Augusti. Slips 79 kr och skjortan 199 kr


Jeans till mig 149 kr


Och en klänning 99kr

Köpte även Björn Borg kalsonger till sonen, 115 kr
Visst har vi fyndat?
Har haft en jätte bra dag. Nu sitter jag o hoppas på att det ska sluta regna så att jag o syrran kan gå ut o gå.
Emma springer runt i gå stolen och är på ett strålande humör , sonen badar och gissa vad sambon gör? Jo han tittar på...GOLF, så klart!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar