tisdag 28 juli 2009

BF

Nu har jag barnfritt och måååånga timmar egen tid. Patric är hos sin pappa o Emma hos mormor o morfar.
Känns lite konstigt...men jag har lovat mig själv att försöka koppla av o njuta.
Ska rå om mig själv. Ett glas vin, läsa lite, ett bad, hårinpackning, vaxning, nå´t gott o onyttigt att äta o en bra film. Lyx!

Det gick bra på BVC idag. Emma klarade Boeltestet galant! Hon väger nu ca 7.4 kg och är 69cm. En lång o smal tjej. Fick beröm för att hon var så pigg, glad o nyfiken tjej. Och hon är duktig som redan kan titta efter lampan, pappa o kissen ;)
Nu behövde vi inte komma tillbaka till BVC på 2 månader. Nästa gång blir vaccin inför Thailandsresan.

Ha en trevlig kväll...själv ska jag njuta av lugnet och ser fram emot att få sova inatt!
( men OJ vad jag kommer skicka många sms till mamma o syrran för att se om det går bra med Emma...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar