torsdag 2 juli 2009

Träff med lattémammorna

Har haft en mysig eftermiddag/kväll med Emmas kompisar o deras mammor. Käkade på 4-kök, tittade lite i butiker och sen gick vi till Larmtorget o lyssnade på musik. Träffade AB, en gammal klasskompis från mellanstadiet o högstadietiden. Kul! Hon bor i Sthlm o jag hoppas vi kan få till en träff när jag ska dit den 8-9 Augusti ;)

Emma var på ett strålande humör på stan. På vägen hem somnade hon så det blev lite konstigt här nu ikväll och jag har precis fått henne o somna. Suck! Jag som skulle plugga till körkortet. Det blir aldrig som man tänkt sig.
Ska krypa ner nu o läsa lite innan jag somnar. Sen ringer klockan 06.00. Som sagt...mitt i natta ;)
Nu är det TF några dagar ( tonårsfritt ) Patric ska med en kompis o hans familj till Sthlm.
Snällt att han fick följa med. Hoppas dom får en bra helg!
Även om jag kommer sakna Patric så ska det bli skönt med lite TF. Känns som om vi har en fritidsgård här ibland. Nu ikväll när jag kom hem hade dom ätit men inte plockat undan efter sig. Allt stod kvar på bordet...eh...står det städtant i pannan på mig kanske???


Nu sitter jag o slötittar på gamla avsnitt av Big brother...hahaha vilket skit! Tänk att jag följde det slaviskt ett tag!
Tur att man har mognat lite o vet bättre nu ;)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar