onsdag 1 juli 2009

Skadad


Denna boken är så otroligt hemsk. Samtidigt som jag vill läsa klart den så blir jag enormt upprörd och vill kasta ifrån mig boken. Den är sorglig, otäck och vidrig...jag blir så upprörd över hur illa man kan behandla sina barn.

Bortsett från boken som gör mig upprörd så har det varit en bra dag. En lugn dag hemma i trädgården.
PJ har varit här och vi var o handlade sen fixade vi en god kycklingsallad följt av jordgubbar o glass.
Nu sitter jag med min dotter i famnen som har bestämt sig för att vara vaken. Efter att ha gått in till henne 10 ggr och försökt natta henne så fick hon sin vilja igenom. Jag gav upp!
Någon sa att man skulle välja sina strider och idag är en dag när jag erkänner mig besegrad. Jag orkar inte "bråka" idag. Det är för varmt! :) Jag känner mig helt slut.
Nu ska jag slänga i en maskin tvätt, hänga upp den och när min dotter har somnat ska jag ta en dusch och innan jag kryper ner ska jag bädda rent i sängen.
Och sen...sen ska jag sussa gott! ;)

1 kommentar:

  1. Har du läst klart den? Tyckte du om den?

    Letar efter något bra att läsa, men vet inte riktigt om jag "vågar" ta mig an denna i nuläget.

    Kram

    SvaraRadera