lördag 25 juli 2009

Ölandsdjurpark

Idag har vi varit på Ölandsdjurpark. Vi har haft en superbra dag. Fint väder och bara massa kul. Zoo, karuseller, bad och vattenrutschbana, har varit som ett litet barn på nytt och bara sprungit runt som en tok och åkt allt möjligt.
Barnen har varit pigga, glada och nöjda.
Jag ger den här dagen på Ölandsdjurpark 5 solar av 5 möjliga. Man får verkligen valuta för pengarna. Inträdet kostar 240:-och då får man djurpark, vattenland, tivoli, sagoland, dinosauriepark, cirkus mm. Vi var där inne i 7 timmar och höll igång precis hela tiden och ändå hann vi inte med allt.
Emma har oxå åkt karusell idag ;)

På vägen hem så köpte vi hämtmat på Krysset, softade på den inglasade altanen och sen har det varit mys i soffan hela kvällen.

Imorgon åker våra vänner hem...trist! När dom har åkt så kommer nästa Stockholmsgäng.
Imorgon kommer 2 familjer hit o ska sova över en natt ;)

Som MU sa förut, vi kör inte Bed & Breakfast, vi kör Give & Take ;)

Jag har varit dålig på att lägga in bilder men jag lovar, imorgon uppdateras bloggen med bilder från hela helgen!

Natti natt!

Dagens bästa: Sonen är sjuk, det är ju givetvis inte bra, men vi har fått umgås med honom nu ikväll. Han har för en gångs skull varit hemma en lördag ;) Och han har legat i mitt knä som på gamla goda tiden och jag har fått pilla honom i håret. Mammas "lille" pojk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar