måndag 27 juli 2009

Trött i hela kroppen o knoppen

Ja, det har varit fullt ös i flera dagar nu så idag när sista gänget gäster åkte så var det som att springa in i en vägg. Jag blev helt slut!
Det har varit väldigt trevligt och roligt men självklart intensivt så när lugnet väl faller på så går musten ur en totalt.

Igår körde vi grillning och satt till framåt natta på altanen och pratade. Det blev en hel del goda skratt. Ett av paren som var här ska gifta sig i Augusti. Jag känner på mig att det blir ett roligt bröllop ;)

Nu sitter vi i soffan och gör ingenting! Jag har varit och kört ett träningspass och jag blev inte piggare precis. Är snarare utslagen!Hade det inte varit Prison break på tv idag så hade vi nog lagt oss tidigt.

Imorgon ska mams o paps "låna" Emma så vi får lite egen tid. Och jag ser fram emot att äntligen få sova en hel natt! Magiskt!
Men...åååå vad vi kommer sakna Emma. Kommer säkert inte kunna sova bara för att jag oroar mig för henne. Bra att jag får öva på att vara ifrån henne och hon ifrån mig för jag ska ju snart iväg 2 nätter på en liten Sthlms tripp.
Känner mig lite som en dålig mamma MEN jag tror att man behöver lite egen tid och om man får hämta lite energi, sova och bli utvilad så är jag säker på att att man bli en mycket bättre mamma.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar