onsdag 15 juli 2009

Ingen rolig dag

Min födelsedag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vaknade imorse med magont och då menar jag riktigt ont. Har varit trött, matt o yr och så har jag hittat en ny vän...toastolen. Har spenderat min födelsedag på toan o i sängen. Med andra ord ingen rolig dag.
Men som grädde på moset så är även sambon sjuk. Hans halsont var mkt värre idag och han hade feber. Efter ett läkarbesök fick han penicillin men ska tillbaka om några dagar för läkaren misstänkte halsböld. iiiooouuuu...hemskt ju. Lider verkligen med honom.
Som sagt, ingen rolig dag för någon av oss. Min älskade syrra var snäll o hämtade Emma idag så vi har fått sova.
Nu har vi tagit oss upp till soffan och försökt äta macka o dricka thé.
Hoppas vi blir bättre snart!

Min födelsedag får vi fira en annan dag. Känner inte att det är speciellt viktigt. Hälsan är viktigare!

En rolig sak som hänt idag är att jag fick samtal från Ronnie, en vän som bor i USA. Det var kul.
Och tack släkt o vänner för alla samtal o sms idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar