måndag 13 juli 2009

10 solar av 10 möjliga...

...får den här dagen. Vi har haft en super mysig dag i Malmö city. Började vår dag med att äta på ett otroligt mysigt ställe som heter Gränden. Jag rekommenderar verkligen alla som besöker Malmö att gå dit!






Vi hade en brasa vid vårt bord trots att det var mitt på dagen o strålande sol. Gav extra myskänsla.






Det var flera våningar inne på Gränden. Det var så himla vackert utomhus med massor av blommor överallt. Blev lite utlandskänsla. Lite "Mallis" feeling! ;)

Vi tog en fika ute i solen på Lilla Torg.




Emma var en go glad och nöjd tjej hela dagen.


Pappa MU med "shopping vagnen" ;)

Imorgon lämnar vi Malmö för denna gången men vi lär komma tbax. Jag har alltid velat åka till Sthlm men jag kan lika väl tänka mig Malmö nu. Är så himla fint o mysigt här.
Vi har lite ändrade planer i vårt schema. Skulle åkt till Helsingborg imorgon men dom vi skulle besöka har blivit magsjuka så bvi hoppar över det. Vi tar Ullared imorgon istället och sen åker vi hem.
Så jag kommer vara hemma på min födelsedag trots allt. Har önskat mig sång och frukost på sängen av MU o Patric ;) och Emma oxå förstårs.
Patric frågade idag vad jag önskade mig...min älskade lilla son tänker köpa present till mamma. Blir stolt o rörd ;)
Nähe...nu måste jag se på Prison Break ;)
Gonatt från Malmö

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar