tisdag 14 juli 2009

Över för denna gången

Ja, nu är vi på väg hem. Blev en hel del shoppat idag. Lite smått & gott av det mesta. Men hälften av det jag ville titta på hade jag inte ork till. Var så sjukt mkt folk. Man orkade knappt koncentrera sig där inne. Och sen så kände sig MU inte så pigg och så var vi tvugna att göra en del pauser med Emma. Vår lilla prinsessa har varit så himla duktig hela da´n. Knappt inget gnäll alls. Men det är jobbigt att ha både en barnvagn o kundvagn att hålla reda på där inne bland allt folk.
Så nästa gång jag åker så åker jag själv...utan sambo o barn. Då kan man springa runt hur mkt man vill ;)
Blir ett besök till innan årets slut. Perfekt att köpa födelsedagspresenter o julklappar till Emma där.

Ska bli skönt att komma hem nu. Och sonen ringde o sa att han hade städat där hemma. Då blir det ännu roligrae att komma hem. Han är så duktig min lille plutt!

Imorgon blir jag 35 år. Glöm inte ringa o sjunga för mig ;)

( Tack älskling för att jag fick åka till Ullared idag och tack för en mysig minisemester i Malmö...Löööv U )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar