fredag 17 juli 2009

Familjen Sjuk börjar bli piggare

Nu har vi börjat repa oss lite här hemma. jag mår mkt bättre. Är dock lite rädd för att äta än. Har inte lust att spendera mer tid på toan. MU mår inte superbra än men det går iaf framåt och han är på bättringsvägen.
Idag drog Emma och jag hemifrån en stund så pappa MU fick vila upp sig lite.
Åkte till min mormor där jag blev lite firad. Första firande och första paketen ;) ( efter Ullaredsresan som jag fick av sambon förstårs )


Fick en fin blomma, ett presentkort på Åhléns ( perfekt eftersom jag snart ska till Sthlm ) och så chokladpraliner som jag äääälskar. Kusin E vet mina laster ;)


Emma låg på en filt och busade med min kusin




Min mormor o moster hade cykelverkstad i köket ;) Är imponerad, dom lyckades laga cykeln.




Tittade förbi en sväng hos PJ. På bilden är hennes enooooormt stora katt "Bugge"




PJ ber om ursäkt för dagens frisyr, hon hade varit på stranden ;)
Emma o jag tittade även förbi hos min mamma en runda. Vi spelade 3 omgångar kubb.
Irriterande nog så vann mamma o pappa hela tiden. Mamma vinner alltid! MEN på söndag så ska vi dit o trycka ner henne rejält. Nu är det slut på vinnandet!
Nu ikväll har vi bara slappat. Blir en lugn fredagskväll framför tvn.
ha en bra helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar