tisdag 2 december 2014

Varför?

Därför!

Ikväll när Emma och jag åkte bussen hem hade hon miljoner frågor. 
Jag vet, om man inte frågar får man inget veta. 
Men ibland orkar man bara inte svara. 
Fast, tyvärr, den här lilla tjejen nöjer sig inte med ett därför!


Vi har haft en mysig eftermiddag hos Patric o Tilda. Först hängde vi med Patric ett par timmar innan Tilda kom hem från jobbet. Då lagade jag mat åt oss. 
Jag stekte kyckling, paprika och lök. 
La det i en form. Blandade crème fraîche , tacosås och green chili ( sån på burk )
, hällde "röran" över kycklingen. 
Lite riven ost på och så in i ugnen tills det fick lite färg. Till det hade vi färsk pasta. 
Väldigt gott! 

Ikväll blir det sängen tidigt. Behöver min skönhetssömn. Ska ju fotograferas imorgon. Hjälp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar