måndag 8 december 2014

Höna av en fjäder

Den här dagen startade inte bra. Vaknade inatt. Hostig och förkyld. Svårt att sova. 
Somnade om och vaknade sen yr och kräkig. Kul. 
Tog medicin. Mådde lite bättre men trött och gungig. 
Har hasat runt i myskläder hela dagen. 

Micke och Emma tog fram granen idag och Emma klädde den väldigt fint. 





Emma har lekt med en kompis i em. 

Patric och Tilda kom förbi på en kaffe. Sen drog jag och Patric och handlade och så lagade jag lite mat åt oss. 
Så dom stannade hela kvällen. Mys ❤
Älskar att ha dom här. 

Dom tyckte vi hade julpyntat väldigt mycket här hemma. Men då står ändå MER än hälften av grejerna kvar nere i källaren :)

Jag älskar verkligen ljus. Jag är beroende .
Kan liksom inte bara tända ett ljus :)





Ikväll har jag mest bara legat på soffan. 
Hostar. Sus i örat. Trött. "Tycker synd om mig själv"-gnällig. 
Ett kalas på två timmar i går och för det har jag fått lida hela dagen idag. 
Inte konstigt att jag blir rädd för att hitta på saker. Det måste verkligen vara värt det. För jag vet ju att jag "straffas" dagen efter...
Jag orkar inte mer snart!

Nu ska jag sova. Natti natt ❤

Dagens lärdom: Ibland kan det bli en höna av en fjäder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar