lördag 6 december 2014

Kalas

Sitter i soffan. Ser på Så mycket bättre. Är helt slut. Orkar knappt hålla mig vaken. 
Emma har haft kalas idag. Vi fixade och grejade här på förmiddagen. Jag gjorde massa döskallar med rosetter. Vi dukade. Hade ingen duk. Tog en svart säck och så la vi ut små hjärtan som man egentligen har på tårtor som dekoration. Och det blev perfekt för dom var ju ätbara. Man tager vad man haver...







Alva kom hit lite tidigare så hjälpte vi henne att sminka sig. 





11 goa tjejer var det som var här. 
Vad kul dom hade. 
Först bjöds det på hamburgare och pommes. Sen gjorde dom snurra flaskan och den flaskan pekade på lämnade sitt paket till Emma. Jäklar vilka fina saker hon fick. 
Mycket bra grejer och hon hade inte nåt innan. Perfekt. 
Bl a En Monster High-docka , monster high-penna, monster high-film , pyssel , pärlor, målarbok , Frost samlaralbum , Barbie, biocheck , klistermärken, suddigum, monster high-samlarbilder, monster high-nagelpyssel, ett monster high-pennskrin som man målar själv ( mycket monster high hehe ) 

Sen lekte dom lite. Och så fick alla göra varsin nyckelring med sitt namn på. 

Sen bjöds det på fika. Kladdkakemuffins , glass, chokladsås och lite annat gott. 

Och sen hade vi disco och dansstopp. 
Discolampan på och alla fick självlysande  band. Det var succé. Fullt ös på tjejerna. Alla dansade och hoppade. 














Två timmar var kalaset och det är precis vad jag klarar av och orkar med. 

Blev så trött efter att jag orkar knappt tänka. Örat susar. Huvudet bultar. Och jag är helt matt. 

Tur att jag inte behövde göra mer ikväll. Mer än att ligga på soffan. 

Emma sover gott. Bad själv om att få lägga sig. 
Det jag varit en rolig dag för lilla hjärtat. 
Vilka fina och härliga kompisar hon har. ❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar