tisdag 9 december 2014

Humor

Ikväll har jag skrattat gott åt och med Emma. 
Hon är så härlig och jäkligt rolig. Vi har precis samma humor. Och tidigare ikväll låg vi dubbelvikta av skratt. 

Jag var i köket och grejade. 
Emma ropade och bad mig komma och kolla på hennes konstverk. 
Jag fattade att hon höll på med nåt eftersom hon frågade om vart peruken var ...och mina glasögon. 

-Jag är tomten och det här är ett barn sa hon. 
Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. 
Hon också. 


Hon hade alltså dekorerat en stor julkula. 
Hon är för rolig. 

Senare ikväll när jag satt vid datorn kom hon in och så sa hon:
-Ta-da!


Hahaha detta barn. 
Hon har sån humor. Och hon bjuder verkligen på sig själv. Underbart. 
Jag älskar henne så gränslöst mycket.
Mitt lilla hjärta. 

Jag har två barn, i två olika åldrar. En liten och en stor. En kille och en tjej. 
Så olika men ändå så lika. Två fina individer som jag skrattar ofta och mycket med. Härligt ❤

Hjälp vilken slappardag. Soffhäng och musikhjälpen hela förmiddagen. 
Jag har varit så trött idag. Gick ut och gick en pw men orkade inte alls långt. Gick hem igen och däckade totalt. Somnade på soffan. Helt slut. 

Hämtade Emma på skolan. Dom har lussat för pensionärer idag. Det hade gått  jättebra. Hon var så nöjd så. 

Vi gick hem och gjorde lite julgodis. 




Vi har även gjort chokladbollar till fikat imorgon. Vi ska till simhallen. 
Jag kommer nog inte bada så mycket. Dels för örat men sen är jag rejält förkyld oxå. 
Men har lovat Emma att åka imorgon. 
Fanken...det här med att lova saker...att man aldrig lär sig. 

Nu ska jag sova. 

Gonatt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar