tisdag 2 december 2014

Gråt inte över ...

...spillt kaffe. Fast jo, det gjorde jag idag. Ramlade, igen, med kaffemuggen i handen. 
Kaffe överallt. 
Jag sket i om jag hade ont kollade bara så att muggen var hel haha

Lite öm överallt men jag överlevde även denna gången. Muggen oxå. 

Men jag började gråta. Tårarna ville inte sluta rinna. Blev väl en "chockad och trött på situationen"-reaktion. 

Jag har verkligen noll energi. När jag t o m funderar på att tacka nej till den årliga julfesten vi alltid går på i Borshorva och även nyårsfirandet hos Fam Hultén. Dom tillställningarna som jag brukar längta till. Nu känner jag inte att jag orkar. 
Då är det nåt fel med Malla. 

Ser iallafall fram emot en mysig em/kväll hos Patric och Tilda. 
Emma och jag ska hem dit på middag. 
Dom har handlat. Jag ska laga maten. 

Förutom fallet imorse så har det varit en lugn dag. Startade med att se julkalendern. Den är verkligen bra  i år. Helt perfekt för Emma. 
Jag har även gått en pw. 

Imorgon ska jag ta en ny bylinebild till tidningen. Hjälp. Jag som ser hemsk ut. (PMSig...då är man ju som fulast...kul!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar