fredag 19 december 2014

Fuck allt!

Nu tar jag natter. Ska gå och lägga mig. Klockan är bara 22 och jag är trött som ett jon. 

Mår inte så bra idag. Ledsen. Orolig. Uppgiven. Nervös. 

Jobbigt läkarbesök idag.
Hörseltest. Prover. Balanstest. Ingenting var bra. 
Läggas in igen i januari. 
Ny behandling i örat. 
Har bakterierna spridit sig till hjärnan?
Har jag en tumör i örat? Akustiksneuronom, eller vad det hette. 
Känner mig enormt stressad efter dagens läkarbesök.
Jag vet varken ut eller in. 

Nu bara vänta på en tid att läggas in. 

Ååååååååå mitt liv suger!
Imorgon ska vi på den årliga julfesten i Borshorva. Jag skulle varit nykter och kört. Nu känner jag för att svepa en flaska skumpa. Rakt upp o ner. 
Dränka mina sorger. 
Näää jag vet. Det blir inte bättre av det. 
Fast kanske lite roligare just då. 

Imorgon ska Emma och Micke gå på bio och jag ska gå på stan under tiden och fixa det sista innan julafton. 
Det mesta är klart. Bara lite småsaker kvar. 
Och den mesta julmaten handlade vi i dag. 
Skönt. 

Ikväll har vi bara legat i soffan och slappat. Vi gjorde bakad potatis med en räkröra. Magiskt gott. 


Emma ska sova hos Patric och Tilda imorgon. Hon var så söt förut. Hon lånade min mobil och smsade med Patric 
Mina älskade barn ❤

Ska verkligen försöka att leva upp till det jag själv skrev i krönikan idag när det kommer till julen Ingen stress. Inga höga krav och förväntningar. Inte så många måsten. Mer ta det kommer. Njuta. Och ge julen en chans att bli fridfull och trevlig.
 

Natti natt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar