lördag 13 december 2014

Staffan var en stalledräng

Det blev ingen särskild storm inatt.
Känns skönt. Förra året blåste Emmas klätterträd ner när det var storm. Rakt ner över vårt trädäck. Inte alls långt ifrån vår inglasade altan.

Vi har haft en lugn skön dag. Jag är inte i toppform. 
Trött som fanken. Huvudvärk och ett jäkla brus i örat. 
Men det har varit en soft skön lördag. Inte många knop gjorda här inte. 

Mamma, pappa, systrar och Kim kom förbi på lussefika. 
Och vi överraskade med Luciatåg. 
Emma och jag gjorde en fin strut och stjärna till Micke. 





Fullständigt normalt. Är det lucia så är det Hahaha

Imorgon ska jag ut och gå en runda. Behöver luft och energi. Jag blir försoffad. Förslappad. Känner mig riktigt tråkig och osocial. 
Jag behöver en förändring i mitt liv...NU!!!

Ha en härlig lördag ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar