onsdag 10 december 2014

Pepparkakshus

Vilken bra dag det blev idag. 

Lunch med Sara. Så härligt att träffa henne. Det kan gå månader men när vi väl ses känns det som att det var igår. 

Blev hämtad vid Modehuset. Åkte till simhallen med Emma och hennes kompis Nina. 

Vilka badtokiga tjejer. 
Och vad kul dom hade. 
Och jag hehe. Åka vattenrutschbana är så himla kul. 
Jag blir som ett litet barn. 
Så kul att kolla tiden oxå och man vill ju bara åka snabbare och snabbare. 

Vi övade på lite simning och det går bättre och bättre för Emma. 
Hon klarade 10 m på det djupa idag. 
Och så hoppade hon från trampolinen. 
Gissa om hon var nöjd. 






När vi kom hem hade Disneyklänningen kommit hem som Emma fick som pris när hon kom tvåa i Disney Channels tävling. 
Meridas klänning 


Efter middagen ägnade vi oss ett bra tag åt att bygga ett pepparkakshus
Emma dekorerade. 





Och jag kan ju aldrig bara vara lagom. Måste ju alltid överdriva. Så självklart fick ju huset lite lyse oxå. Tryckte in en ljusslinga. Hahaha


Usch vad jag avskyr december. 
Man bara äter o äter. Pepparkakor. Julgodis...
Så ja, nu har två par byxor gått sönder på kort tid. 
Mor Annas (pepparkakor) fel.
Jag sväller.


När jag skulle leta fram ett par gamla jeans för att kunna lappa dom som var sänder så hittade jag ett par som var väldigt stora. 
Så även om jag sväller just nu så har jag faktiskt varit rätt mycket större. 
Så, äh, jag fortsätter äta. Det är ju bara jul en gång om året.
Långt till beach 2015.


Imorgon ska jag ta en lång pw. Om det inte blåser som idag. 
I så fall måste jag till gymmet. Jag blir förslappad. 

Nu intar jag ryggläge i soffan. Musikhjälpen, min trygghet i mörkret. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar