fredag 5 december 2014

Idol

Två duktiga tjejer som uppträdde ikväll. Men jag höll på Mollie. Tyvärr så vann hon inte. Men det kommer gå bra för henne ändå. I'm sure! 

Och Carola levererade som vanligt. 

Och såg ni Hellenius hörna? Men allvarligt, hur snygg är inte Izabella Scorupco?

Jag har haft väldigt mysig kväll med mitt lilla hjärta. 
Vi såg på Kändisbarnvakten och Wild kids innan Idol. 



Vi har haft den fina lyktan ( med röda prickar ) tänd ikväll. Jag fick den av Emma idag. Hon hade gjort den i skolan ❤
Emma somnade i soffan och sussar gott här brevid mig 


Vi har fixar och grejat inför kalaset imorgon. 
Nu har vi läget under kontroll. 
Bara dukningen som ska göras.  

Jag har tänt en jäkla massa ljus ikväll. Är så mysigt är hemma nu. Lite julfeeling är det allt. 

















Jag fick ett långt mail av en läsare förut. Som hyllade mina krönikor. 

Lite från hans text 


Jag blev så himla glad. 
Jag MÅSTE ta tag i att skriva mer.
Jag vet att jag kan. Jag vill. Jag borde. Måste bara orka...

Nu ska jag lägga mig. Känner mig trött och frusen. Och har fortfarande huvudvärk. Örat gör allt för att försöka knäcka mig men jag kämpar emot. 

Trevlig helg. 

Sov gott ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar