torsdag 25 december 2014

Snön faller inte...

...men det gör jag. 

Nu ligger jag i ett bad. Tinar upp min kropp efter en pw. 

Känner mig ledsen. 
Vaknade gungig och illamående. 
Tog mig upp. Åt frukost. 
En kompis till Emma ringde o bjöd hem henne. Hon gick dit. Micke åkte o hämtade en soffa. Jag la mig och vilade. 
När Micke kom tillbaka sprang jag upp o ner några gånger i trappan. La ner kuddarna till den hämtade soffan i källaren. 
Plötsligt föll jag. Baaaam!
Vänjer mig aldrig. 
Det small till så in i helvete. 
Trodde spräckte skallen. Kände direkt så det inte blödde. 
Började skaka hejdlöst. 
Blev nog chockad. 
Fick krypa upp för trappan och lägga mi i soffan. 
Började storgråta. Tårarna ville inte sluta rinna. 
Fick lite tröst av Micke. 

Låg och vilade en stund. Men kände att jag behövde luft. Sol och energi. 
Gick ut på en pw. Fick halta sista biten pga av smärta i knät. 
Har en härlig bula vid ögonbrynet. Blir väl vira blåtira. 
Ont i pannan. Vid kinden o ut mot örat. 
Ont i tummen. 
Vilken jävla snäll. 
Jag orkar fan inte mer snart. Ursäkta att jag svär. Men nu är jag riktigt jäkla less. 

Dagen började inte bra. Men nu hoppas jag att den bara kan bli bättre. 
Julmys hos syrran med gott att äta och dricka. Och julklappshets vid julklappsspelet. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar