torsdag 11 december 2014

Lucia

Idag satt vi och frös när vi tittade på Emmas luciatåg. Men jag var ändå alldeles varm inombords och tårig i ögonen. Det är ju så fint. Och dom sjöng så bra. 


Innan luciatåget var vi och åt julbord på Mangan. Ica Magneten här i Lindsdal bjöd på gratis julbord. 
Det är inte dåligt. Men så är dom ju Kalmars bästa butik oxå. 
Svärmor var med och så mötte vi mamma där med. 





Är egentligen inte så förtjust i julbord men jag åt lite.  Gott var det. Bäst var ostkakan ;)

Jag fick däremot mersmak på julskinka så det köpte vi i charken och ätit nu ikväll. 
Gutt!

En skön och lugn dag. Jag är trött. Sjukligt trött. Börjar undra vad det är för fel. Orkar ingenting. Klarar inte ens av att gå min vanliga 4 km pw. Helt slut efter 2 km. 
Jag känner mig alldeles tung i huvudet. 
Helt mosig. Orkar inte tänka.

Det ska bli skönt att sova nu...natti natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar