fredag 5 december 2014

Hjälp

Öppnade nervöst tidningen idag. Min nya bylinebild. Hjälp!
Hur ser jag ut? Ok. Jag är visserligen aldrig nöjd men hur står jag?
Ser ut som en bonnläpp som försökt klä upp sig med fin blus. Står snett och konstigt och får bred rumpa. 
Och mina fötter? Tre meter långa!!!

Ja ja. Det är bara att gilla läget. Ser väl ut så där. Tyvärr...




Emma sa:
-Mamma, vad fin du är. 

Borde kanske lyssna på henne :)

Helena skrev att bilden var jättefin. Att jag såg ut som en journalist. Hm...hur ska jag tolka det?
Att jag ser smart ut? Eller som en trädkramare? ;)

Måste det vara världens största bild i tidningen???
Kan man inte bara synas lite nere i hörnet typ. 
Det kommer ta mååååånga veckor innan jag vänjer mig vid den där bilden. Får ta en ny framåt våren. 
Bara ett halvår kvar. 
Jo men så att e....

Tandfen hade varit här inatt och lämnat mynt i glaset. 
Men frågan är, vad gör tandfen med tanden sen? Just nu ligger den i en ask i min troslåda...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar