torsdag 18 december 2014

Hipp hipp hurra

Idag fyller vår fina lilla tjej 6 år. Helt galet vad tiden går snabbt. 
Minns det här som om det vore igår 

Så liten hon var då. 
Och nu är hon stora tjejen. Fast fortfarande liten i mina ögon. Precis som sonen som är 20 men ändå mammas lille pojk. ❤

Vi sjöng för Emma idag på morgonen. 
Och så fick hon paket på sängen. Bäst var att vi ska gå på Disney on ice. Och en docka, Ever after high. 
Det nya efter Monster high tydligen. 






Hon var i KalmarPosten igår och både Barran och Östran idag. 




Hon var så glad och lycklig nu på morgonen. Härlig känsla. Det blir en dag fylld med firande. 
Nu skolan några timmar sen kommer farmor på lunch. Och i eftermiddag kommer mormor, morfar, mostrar, kusiner ,brorsan och Tilda. ❤

Jag har inte skrivit på några dagar. Har inte mått så bra. Och det känns så tråkigt att bara skriva att jag är sjuk. Jag vill inte vara sjuk. 

Yrsel. Enormt gungig. Kräkningar. Trött. Sovit mycket. Och igår så mådde jag bättre men då ramlade jag igen, istället. 
Känns en smula hopplöst. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Men imorgon ska jag till läkaren igen. 

Igår kväll kom Patric och Tilda här. Dom behövde låna tvättmaskinen. Och få lite mat i magen :)
Det blev en kväll med mycket skratt. 
Så härligt att ha dom här. 
När Patric ska berätta nåt roligt så skrattar jag av att bara lyssna på honom. Han skrattar så mycket själv när han ska berätta något så man hör knappt vad han säger. :)
Precis som sin gammelfarfar Göte som Patric tyvärr knappt hann träffa. 

Nu ska jag ut och gå en runda. Förhoppningsvis inte lika halt idag som igår. Då fick man ju hasa sig fram. Sjukt halt. 

Sen ska jag ge mig på att göra en tårta. Och inte vilken tårta som helst. Emma vill ha en Monster High tårta. Jo men så att eh...

Wish me luck! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar