torsdag 18 december 2014

Monster Hightårta

Idag har det varit fullt upp hela dagen. 
Städade. Var i affären. Gjorde en Monster Hightårta åt Emma för det hade hon önskat sig. 

Emmas farmor kom på lunch och fika. 

Sara och Theo kom förbi en runda för att gratta Emma. 
Theo...Emmas första och stora kärlek ❤

Sen var det plock och fix innan gästerna kom. 
Jag gjorde hemmagjord kebabpizza. 
Gjorde lite väl mycket så vi lär få äta pizza en vecka. Hua!

Emma somnade som en väldigt glad och lycklig tjej. Vilken bra dag hon har haft. 
Och hjälp vad mycket grejer hon har fått. Massa fina saker. 

När ska hon hinna leka med allt? Och så är det julafton om några dagar. Jisses!





Symaskinen var en väldigt bra grej. Passar en tjej som vill bli designer. 




Emma och Meja har haft skattjakt och lekt väldigt bra tillsammans. 
Emma skrev så fina ord om Meja


Jag fick rosor idag. Det får jag alltid av Micke just denna dagen. 
Som ett tack för att jag har gett honom det bästa han har. Fint. 



Jag känner mig enormt trött nu. Ett par timmars kalas och sen så är jag helt slut. Och det susar rejält i örat. Vissa dagar har jag så himla svårt att hantera det. 

Gör lite ont i sidan och ryggen. Har svårt att gå helt upprätt. Måste ha sträckt mig lite i fallet igår. 

Imorgon ska jag till läkaren igen. 
Känner mig lite nervös...

Imorgon kommer även min krönika. Den handlar om en riktig jul. Traditioner. Förväntningar. Snälla barn. 

Inte många dagar kvar till julafton. Kan vi inte jobba fram lite snö. Bara lite...
Det ger mer julfeeling då. 

Nu ska jag nog ta en bit pizza. Finns ju en hel del kvar. Lika bra att äta upp eländet...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar