söndag 28 december 2014

En designande hiphopare...

...med svart bälte i karate. 
Hahahaha
Emma är så rolig ibland. 

Hela förmiddagen var hon designer. Symaskinen gick varm här hemma. Hon sydde en väska. En kudde som hon la stoppning i och en kjol till sina dockor. 



Hon sydde allt helt själv. Utan hjälp eller tips från oss. 

Vi hade en soft förmiddag. 
Vi kollade på Sune på bilsemester och skrattade så vi grät. Jag höll nästan på att kissa på mig. Knipövningar Malin, knipövningar!!!

Jag tog en pw och skrev även på en krönika. 

Vi hämtade upp Patric i stan när han hade slutat jobba sen vidare hem till han och Tildas place för att skruva ihop möbler till balkongen. 
På riktigt, kan man inte få möblerna ihopskruvade? Det måste väl finnas nån som tycker det är kul att jobba med att skruva möbler? 
Jag betalar gärna lite extra bara jag slipper skruva. Det strular ju alltid. 
Denna gången var beskrivningarna helt ok men skruvarna ville inte gänga fast. 

Det var iallafall trevligt att träffa "ungdomarna" och det bjöds på god mat. Kycklinggryta a la Tilda. 



Emma studsade mest runt eller spelade Uno med brorsan. 

Hon gick med hörlurar på hela tiden. Hon sa att hon var hiphopare och dom gör tydligen så. 




När vi kom hem knöt hon ett svart band runt magen och lekte att hon hade svart bälte i karate. Hahaha
Designer, hiphopare och svart bälte i karate. 
Alltså detta barn. Vilken energi hon har. Och denna fantasi. 
Var får hon allt ifrån?

Hon har stort hjärta och är väldigt känslig. 
Idag när jag och Micke asgarvade åt Sunes pappa när han slog i näsan så började Emma gråta. Hon tyckte synd om honom. Lilla gumman ❤

Vad är det med mig och min trötthet?
Sov till 10 i morse och ändå känner jag mig galet trött!  
Måste nog snart gå och lägga mig.

Natti natt 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar