måndag 8 december 2014

Saffransbullar

Alltså jag är värdelös på att baka. Därför kändes det väldigt modigt att ge sig på att baka saffransbullar med vanilj. 
Men jäklar vad goda dom blev. Godaste jag ätit. Så himla saftiga. 
Kan det vara för att jag hade kesella i degen?
Emma sa att dom var magiskt goda haha sötnos. 

Men jäklar vad ont i handleden jag fick. Först av att knåda degen sen kavla. 
Det svullnade upp vid knölen där jag slog i. 

Svårt se på bilden kanske...men det svullnade och gjorde rejält ont. Tur att Emma kunde kavla lite. 






Jag var inne på stan en runda på förmiddagen idag och träffade Patric. Han bjöd sin "gamla" mamma på fika på E-house. ❤

Emma hade en kompis med hem efter skolan. 
Och nu i em/kväll har vi bara bakat, fikat och tagit det lugnt. Skönt. 

Nu ska jag sova. Har tagit medicin så jag lär nog somna snabbt. 
Blev så gungig förut att jag fick hålla mig i möbler och väggar när jag skulle gå från vardagsrummet till toan. 
Blev så rädd att jag skulle bli yr och börja kräkas så jag var snabb med att ta medicinen. 

Jag känner mig inte i form.
Jag som kunde gå på stan i flera timmar innan orkar max två timmar nu. Sen är jag helt färdig. 

Sov gott ❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar