onsdag 19 november 2014

Yara

Har skickat in min krönika som kommer på fredag. Den handlar om provrörsbefruktning. Att skaffa syskon. Om att vara bortskämd. Och kärlek. 

Chefen skrev tillbaka om tackade för en bra krönika med ett bra ämne. 
Har fortfarande så jäkla svårt att ta in att någon tycker jag skriver bra...
Men jag blir självklart väldigt glad när jag får höra det. 
Är det nåt ämne ni tycker jag ska ta upp och skriva om?

Efter att ha lämnat Emma i skolan köpte jag färska frallor och åt frukost framför tvn. 
En soft förmiddag. Hämtade Emma igen och åkte till mamma på en kaffe. 

Nu sitter jag och softar...igen. Emma är med Micke och tvättar bilen. 
Jag är rastlös. Och uttråkad. Ska jag ta en pw eller springa? Gymmet?
Tänkte tagit gymmet i morse men orkade inte. 
Har mognat och lärt mig att lyssna på min kropp hehe. I alla fall idag ;)

Yara. Lilla flickan Yara. Satt precis och läste om henne. Rättegången håller på nu. 
Det gör så ont i min mage och mitt hjärta. Önskar att jag hade kunnat rädda henne. 
Hoppas hon är på en fin plats nu där hon får mycket kärlek. 
Och hoppas att dom som gjorde henne illa kommer till en väldigt väldigt mörk plats. 


Avrätta mig säger en av odjuren. Avrätta skulle vara för enkelt straff. Personligen tycker jag att hon/dom ska få lida. 

Fy fan, rent ut sagt , vad sjuka människor det finns i vår värld.
Skada ett barn. Slå besinningslöst. Hur kan man? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar