fredag 28 november 2014

Glögg

Fast att jag har gjort en hel del idag så känns den här fredagen ändå rätt soft. 

Vi har fullt upp i helgen så stakar och stjärnor fick åka upp idag. 
Nya gardiner i kök o vardagsrum oxå. 
Har inte börjat plocka fram tomtar eller så än men julen har ändå börjat smyga sig på här hemma. 







Har haft väldigt ont i min hand idag. 
Har bultat rejält. Men det kanske är på väg att "läka"? Hoppas det. 

Emma följde med en kompis hem efter skolan. Jag hämtade henne på em. Sen kom Helena hit på en fika.Hon hade med sig fikat. Jag bjöd på kaffet. Denna gången glömde jag inte att servera henne heller. Det brukar hända annars. Att jag bara tar till mig själv Hahaha. Ego!
Äh...jag tänker nog mera att man ska känna sig hemma när man är här och ta sitt kaffe själv ;)

Nu ikväll har Emmis och jag haft en väldigt mysigt kväll. 
Soffhäng med världens bästa sällskap. ❤

Denna julens första glögg är inlöpt. Blev äpple/kanel. Lite lite söt. Men god. 



Nu ska jag krypa i säng. Orkar inte lyssna på suset i örat mer nu. Vill bara sova/stänga av!

I helgen blir det lite blandat. Emma sova hos farmor. Julbord. Middag på Öland. Julskyltning mm. 
Och jag kör. #vitmånad 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar