torsdag 27 november 2014

Born to Move

Idag har Emma haft dansuppvisning. Det gick väldigt bra. Hon var så nöjd. Farmor Ulla, brorsan och Tilda var och tittade. 
Det bjöds på lite fika efter. 
Emmas danslärare, Melinda, är verkligen helt suverän.
Vi kommer boka dans på Malkars även nästa termin. Super!

Efter dansen åkte vi till McD och käkade. Mys ❤

Jag har varit ute på en pw nu ikväll. 
Och så var jag och köpte Ben & Jerry som jag precis har tryckt i mig. Vansinnigt gott. 
PMS-sugen på allt. Gaaah!

Innan dansen idag var vi på Vernissage på Emmas skola. Där var det oxå fika. 
Mycket onyttigt idag. Typiskt. 

Hur som helst som var det ett väldigt trevligt vernissage. 
Bra ordnat av Lindsdalsskolan. 
Väldigt trevliga och engagerade lärare och pedagoger. 
Och mycket fina saker som barnen hade gjort. 

Nu ska jag kolla på Morden i Sandhamn.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar