lördag 15 november 2014

Proppmätt

Varför äter man alltid för mycket när man äter tacos?
Hjälp vad mätt jag blev. 
Tur att jag bara ska ligga på soffan resten av kvällen. 
Känner mig rätt trött och gungig och det susar o brusar i örat. S.T.Ö.R.A.N.D.E

Har varit i stan. Köpte guldleggings till Emma. Snart ska hon ha dansuppvisning och dom skulle ha svart och guld på sig. Har fikat med min fina son. 
Gått en pw. Handlat och nu käkat. 

Emma fick följa med sin kompis till ishallen så hon är där nu. 
Så snällt av dom att ta med Emma. 
Känns så skönt att vi har så bra kontakt med den familjen och att vi alltid ställer upp för varandra. 
Hemma hos dom känner Emma sig trygg och där vill hon vara och leka. Men annars vill hon oftast ta hem sina kompisar hit. 
Tror det beror mycket på att hon vill hålla koll på mig. Att hon vill "skydda" mig om jag ramlar. 

Söndag imorgon. Helgen går snabbt. 
Imorgon ska Emma på kalas. Sen ska vi till Öland. Hämta upp svärmor och gå ut och äta. 
Hade egentligen tänkt springa imorgon men det känns inte som att min kropp är redo för det än. Får bli en pw helt enkelt. Bättre det än inget. 

Ha en bra lördag ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar