söndag 16 november 2014

Äpplet faller inte långt från trädet

Vi tog sovmorgon idag. Kröp ner hos Emma och väckte henne klockan 9. 
40 min senare skulle hon hämtas för kalas. 
Hon är lite förkyld och hostig men inga problem att få upp henne när det vankades kalas. 
Hon fixade sig själv. Ett stort diadem i håret.  Strumpbyxor med shorts över. En liten bolero. 
-Visst är det väl finast och ha koftan uppknäppt mamma?

Och så testade hon om det passade med stövlar till. 
Alltså detta lilla barn. 

Äpplet faller inte långt från trädet. 
Och då menar jag inte att Micke är trädet. Hihi 




Nu fixar jag med schema till skolan. Skriver i kalendern. Planerar december. 
Så svårt att planera saker när jag inte vet NÄR op blir. Blir det innan jul. Eller efter jul. Gaaah!

Planerar iallafall in Emmas kalas i början av december som hon ska ha med sina kompisar. 
Hon vill ha disco med Monster high tema. 
Hon vet vad hon vill den där lilla damen. Hihi

Sörplar vidare på mitt kaffe. Snart fixa mig. Åka till Leos och hämta Emma sen vidare till Öland och lunch med svärmor. ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar