torsdag 13 november 2014

Sjukhus

Ja. Då ligger man här igen.



Ganska skön säng iallafall. Och man blir rejält uppassad. Underbar personal. Mat, fika, mat , fika...
Åt renskav till lunch . Kan vara bra att vara på sjukhus ibland. Så att jag har fått testa att äta renskav menar jag. Gott var det iallafall 
Ostkaka o grädde till efterätt. 
Snart kaffe...och middag om några timmar. Det går ingen nöd på mig. 

Är trött och har sovit bort lite tid.
Har gjort en behandling i örat. 
Blev lite gungig precis efter. Och så är jag tvungen att ligga helt stilla. 

Micke o Emma kommer förbi sen. Innan Emma ska på dans. Emma har åkt skridskor med klassen idag. Jag fick en bild förut. Lilla skruttan

Nä men jag höjer väl ryggläget i sängen nu då. Drar fram mitt lilla brickbord och surplar på mitt kaffe...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar