söndag 9 november 2014

Fars dag

Kan inte sova...har legat en låååång stund nu. Hjärnan går på högvarv. 
Jag tänker för mycket. 
Ibland så överanalyserar jag saker o ting alldeles för mycket. 

Det har varit en ganska soft dag. Har gjort en del men ändå inget stressande eller särskilt jobbigt. 
Det är ju alla pappors dag i dag. Fast vi firade det igår. Micke har jobbat idag. 
Igår kväll kom även Patric och Tilda förbi en runda. Mysigt ❤

Sovmorgon. Frukost. 4,5 km pw. 
Fix här hemma. Åkte och tittade i nya butiken Chili. Många "jag vill ha"-grejer. 
Mötte upp en vän o hennes barn på McD 
Sen vidare på kalas hos Gotte. Alva fyller 8 år. 

Hem och plockade lite. 
När Emma hade somnat kröp jag ner under en filt och kollade ett avsnitt av VD. 
Då kände jag mig trött. Trodde jag skulle somna tidigt. Jo tjena. Här ligger jag vaken. 
Räkna får. Uruselt påhitt. 
Hjälper inte ett skit. 
Roligare att räkna kaniner i så fall. Jag tror dom hoppar snabbare. Jag ska testa. 
Gonatt 

Dagens outfit:



Byxor med häng och stora halsdukar. I löve it!

En stor kram till er, Micke och Martin, på fars dag. Ni betyder mycket för mig. Ni har gett mig det bästa jag har ❤

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag försöker hitta en länk till din mail här i bloggen men hittar ingen.
    Vill du kontakta mig så vore det fint, det är viktigt!
    indlimal@gmail.com
    Du undrar säkert om jag är en knäppgök men så är inte fallet, vill bara inte skriva för mycket här i kommentarsrutan.
    Mvh Malin

    SvaraRadera