tisdag 11 november 2014

Barnfritt

Emma blev hämtad av Patric och Tilda tidigare idag. 
Hon ska sova där. Pratade nyss med en väldigt nöjd tjej. 
Dom hade varit och matat fåglarna. 
Handlat. Hon hade fått en present, Lego friends. Dom hade lagat favoritmaten. 
Nu mös dom i soffan och kollade på film. 




❤❤❤

Känns konstigt att inte ha lilla Emmis hemma. Tomt och tyst. Nästan för tyst. 
Och vad rastlös jag har varit. 
Jag gav mig ut och sprang. Orkade "bara" 4 km idag. 

Ska försöka springa imorgon oxå. 
Eller iallafall ta en pw. 
Tog en pw innan idag oxå. När jag hade lämnat Emma i skolan. 
Går pw varje dag nu. Minst en gång per dag. Ibland två gånger. 
Ska även försöka springa minst en gång i veckan oxå. 
Med tanke på hur mycket onyttigt jag vräker i mig nu för tiden så behöver jag röra på mig. 

Nu kaffe, soffan och filten. Myskläderna och raggsockorna är redan på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar