torsdag 13 november 2014

Disney Channel

Efter att ha vräkt i mig en påse polly ligger jag nu och svettas. Sockersvettas.  Mår illa. 
Bläääää
Tröstäta är inte bra. 
Sen all mat och fika på det. 
Ja inte går man ner av att ligga på sjukhus iallafall. 



Emma och Micke var här förut. Vi fikade lite 
Berättade en rolig nyhet för henne. Hon blev superglad. 
I september var hon med i en tävling som Disney channel hade. Man skulle designa en klänning. Så Lina hjälpte henne att skicka in den. 
Vinnaren fick sin egen klänning uppsydd. 
Emma vann inte...men hon kom 2:a. 
Helt galet ju. 
Hon blev så glad. Är så stolt över henne. 
Bra start på hennes karriär som designer.
Emma vann en valfri Disneyklänning. 

Tjoohooo vad bra hon är 

Jag har sovit bort denna dagen. När jag inte har ätit då vill säga. 
Äta ,sova ,äta ,sova.
Det är det man gör på sjukhus. 

Men ändå är jag trött. Kommer inte kunna hålla mig vaken länge till. 
Imorgon blir det en behandling till...

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar