tisdag 18 november 2014

Ansiktsmask

Fick energi efter min slappardag och städade lite bland mina kläder. 
Jag har en förmåga att dra ut väldigt mycket kläder när jag ska prova ut nåt att ha på mig men sen orkar jag aldrig plocka in det igen så till slut har jag halva garderoben liggandes på bänken nere vid sängens fotände 

Emma tog med en kompis hem en stund efter skolan. Och jag drog ut och sprang. 
Sprang 5 km. 

Sen hem och tog ett varmt bad. Ansiktsmask av choklad på. Den blir varm när man lägger på den. Så himla skönt. Och så doftar den väldigt gott. 


Men om den hjälpte det vet jag inte. Man får liksom gilla läget när man är 40 ;)
Skönt var det iallafall. 

Lagade middag. Rotfrukter i ugn. Fläskytterfile och svampsås. Mmmmmm

Sen kom Patric och Tilda hit ikväll igen. Så vi tog en fika. 
Mysigt att ha dom här. 
Så glad för Tildas skull som fått fast jobb idag. Det går bra för "ungdomarna". ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar