måndag 3 november 2014

Flytta hemifrån

Idag har sonen flyttat hemifrån. 
Känns konstigt. Vemodigt , kommer kännas ledsamt att se hans "övergivna" rum. Han har ju bott med mig i 20 år. Halva mitt liv. Men jag känner ändå så mycket glädje och väldigt mycket stolthet 

Jag är stolt över min son. Över den han är.
Så glad för han och Tildas skull. ❤

Vilken lägenhet dom har. Så fint. 
När jag ser hur dom har det vill jag bara kasta ut allt här hemma och göra om :)

Har varit kul att hjälpa dom idag
Nästan så jag vill flytta in med dom. Men det skulle nog inte uppskattas Hahaha

Emma sover hos farmor inatt. Micke är och spelar innebandy. Jag ligger på soffan. Äter salta balkar och tycker synd om mig själv. 


Har ont och är öm överallt efter senaste fallet. Ont i huvudet. Förmodligen mest på grund av allt grubblande. Trött. Orolig i kroppen. Nervös inför det som komma skall. 
Men det kommer gå bra. Visst?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar