lördag 22 november 2014

Entusiastisk

Ja vi får väl se hur länge den här entusiasmen håller i sig men Emma bäddade sängen även idag. 

Och så en lapp på dörren att jag inte får komma in 


Hahaha

Idag är vi trötta familjen. Emma hade huvudvärk när hon vaknade. Och jag är öm och blå lite överallt. 
Jag ramlade igår kväll. Fan!
Och det läskiga är att jag två minuter innan bar in Emma till sängen. 
Hon hade somnat hos mig i soffan. Bar inne henne. Gick till vardagsrummet igen. Skulle hämta nåt i köket. Och BAAAM, rakt ner i parketten. Tog emot med mina stackars armar o ena knät. Har även ont i foten. Varför vet jag inte men måste vridit till den på nåt sätt.
Skulle sprungit idag men nähäpp, det får bli en pw istället. 
Och hur ska jag kunna ha klackar ikväll? Gaaaah!

Hur som helst, tur att jag inte ramlade när jag bar Emma. Vågar inte ens tänka på det...

Jag ska måla skåp idag. Emma är bjuden hem till en kompis.
Det blir en lugn lördag. Iallafall nu på dagen för ikväll är det tjejfest med skumpa på menyn. Hepp hepp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar